fredag 17 september 2010

Torsdag

Har varit ledig ifrån skolan idag för min lärare var sjuk, så det innebär att jag bara gått i skolan halv måndagen, halva onsdagen och så imorgon. Skön vecka..
Robert kom till mig igår kväll och myste lite så vi var iväg och spelade Biljard med Elin, Lija, Adam och Cuong. Sedan var det film mys i soffan med massa popcorn, chips och godis - Mitt i veckan! Det är så himla underbart när Robban kommer ner och hälsar på mig, även fast vi inte hinner ses så mkt, men vi får iaf sova med varandra och det är så himla underbart! Tycker dock synd om R som får gå upp så tidigt dagen efter för att åka till jobbet. Men jag är glad att han orkar för jag älskar att umgås och vara nära honom. <3
Jobbigt att se honom åka på morgonen bara. :( Men nu får jag träffa honom imorgon igen, som tur är!

Idag har jag slappat framför tvn, vilket jag är bäst på! Men jag har även varit i Jkpg en sväng och fikat med Olof. =) kul att se honom igen, va typ ett år sen nu eller nått. :)

Jag va såklart även inne en sväng på A6 när jag ändå va i Jkpg! Blev inte köpt så mkt, men fyndade iaf en tröja ifrån Stadium.
Naaaaaaaaaaaajs
Warp 199 kr på barnavdelningen! :D Woho! Vilket fynd..
Jag älskar när man hittar kläder från barnavdelningen som passar för dom är så sjukt mkt billigare! Gilla! (Y)

Nu ska jag packa mina grejer som jag ska ha med mig hem imorgon! Ska bli så kul att träffa alla igen. :)


Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar