söndag 12 september 2010

Söndag

HejHallå!

Jag och Robert kom precis hem ifrån en tripp till Hillared efter att ha hälsa på mina päron.
Kvällsmat och mys hos Mamma och Kramar hos Pappa. Nu blir det två veckor tills jag ser någon av dem igen tyvärr..

Idag har jag börjat spela samma spel som Robban gör på internet, tänkte att det kanske fick mig att ändra uppfattning om all tid man är villig att lägga ner och sådär. Meen, vi får väl se.. Jag är bara en nybörjare än och kan tydligen inte ens slå på en skattkista utan att dö.. Jag fattar ingenting! Haha. Vet inte ens vad spelet heter faktiskt, kallas för L2 tror jag. :P Vi får väl se om jag kan ändra min syn på spelandet eller inte. (:
Jag är öppen för förändring.. Hur farligt kan det va ändå? Jag kanske blir as duktig? vem vet? ;)

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar