tisdag 28 september 2010

Helg

Helgen har gått allt för fort! Robert har varit här och vi har haft en jätte mysig helg, men tidigt på morgon idag så åkte han mot Borås för att jobba..

Vi tog det bara lugnt och kollade på film, käkade godis, var ute och åt, sen shoppade vi en hel del med i helgen! Det är så himla mysigt att ha Robert här och bara vara ensamma..

Hela min lediga dag idag har jag spenderat framför två datorer och en tv, pluggat pluggat och åter pluggat!
Gjorde en kristallkrona med glödlampor, den blev lite ball.. ska lägga ut bilder när den är helt färdig. =)

Fick även panik över att mina solbrillor är sönder och vi ska utomlands om mindre än två veckor så det fick blir lite shopping idag med och detta var resultatet!
Dessa köpte jag till mig själv
Dessa blev det till Robert

Köpte även lite grejer ifrån hm i med. (:




Köpte en massa mer men hittar inte bilder på dem så det får jag väl ta själv.. :) kommer nog upp en del i veckan skulle jag kunna tro.. Allt finns iaf på www.hm.se ! :)


Jag och Robert på Öland
Nu ska jag sova och drömma och alla underbara år som jag och Robert har framför oss.. 
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar