onsdag 13 april 2011

suck

Vet inte vart jag ska börja..

Mitt kort fungerade inte som vanligt när jag skulle betala min parkering.

Men då kom det en ängel och gav mig fyra kronor, hade redna två så jag hade iaf råd att parkera i 1h.. Men jag blev ändå 20 min sen.. Slapp dock parkeringsböter för jag mötte precis parkeringsvakten. Tuuur...

Men jag vet inte hur det kommer bli med denhär rehabiliteringsgrejen.. Vet inte vad jag ska förvänta mig..
Jag ska inte förvänta mig att bli smärtfri. Det är iaf vad min läkare sa.. Vad ska jag förvänta mig då? Det är ju det ända jag vill.. ? Jag vill bli bra, kunna leva ett normalt liv som alla andra..

Jag känner mig så jävla ensam..

Bara för att jag går runt och ler hela dagarna betyder inte det att jag mår bra, bara att jag håller mig flytande. Jag vill inte drunkna för då är det kört för mig.. Jag kommer inte orka gå igenom detta om jag ska må dåligt hela dagarna..

Jag går runt hela dagarna och tänker på andra och hur jag kan hjälpa andra. Orkar inte tänka på mig själv.. Det är så mycket lättare att bara le och tänka på annat.

Idag är en dålig dag..
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar