fredag 8 april 2011

Sol - Sele - Smink

Nu börjar solen gå ner över kullarna utanför fönstret. Det har varit så himla bra väder idag, och varmt med. Jag och Robert satt en stund på balkongen på lunchen och jag höll nästan på att ta av mig byxorna för att det var så varmt! Det riktigt stekte på kroppen. Härligt! ^^,

Jag och Judith varute en sväng sen med och testade hennes nya sele. Haha ! Jag är så rädd att hon ska trilla ner från blakongen så om hon ska vara därute så måste hon ha på sig sin sele.

Hon tyckte verkligen inte om den i början, men sen så gick det ganska bra efter ett tag. Det var nog så mycket annat som distraherade henne. :)

Judith
Ska sätta mig och läsa lite mer om Mary Kays produkter.. Känner att jag pratar om dem hela tiden, men det är så kul att lära sig. Har kollat på lite filmer där de visar exempel på hur man ska sminka olika hudtyper, ansiktsformer med mera. KUL!

Ta hand om er!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar