onsdag 6 april 2011

Positivt tänkande

ÄNTLIGEN!

Nu ska jag äntligen få börja på rehabcenter här i Borås, som jag längtat att få börja.. För några veckor sedan sa jag att om jag skulle få börja nu i vår så skulle jag skjuta på det till hösten för att jag inte ville vara instängd när det äntligen börjar bli lite bättre väder ute, men fuck no! Nu när jag väl har fått en plats så vill jag inte byta den för allt i världen.. Så den 18e april och ca 6 veckor framöver gäller det.. :)

Ska bli skönt att få börja och få tillbaka lite tro på mänskligheten. ;) Efter alla motgångar och allt helvete som jag gått igenom nu så är det äntligen min tur att få den hjälp som jag faktiskt förtjänar!
Åh fy i helvete va glad jag är!

Hoppas verkligen att jag blir bra efter denna behadlingen så jag slipper operera mig..

Nej nu ska jag och Judith fira med att va instängda i sovrummet medans vi väntar på att hantverkarna som ska tapetsera om i vardagsrummet ska komma! :D Äntligen rör den skiten på sig med. ^^,

Puss på er . Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar