onsdag 13 april 2011

Ner på stan?

Ska snart träffa Lisa, men vet inte om hon kommer upp eller om jag ska ner på stan.
Haha det ser verkligen ut som fasen i lägenheten nu efter att de tapetserat! Det är grejer överallt!

Sen håller jag på att packa med så det ligger kläder, handdukat, tvätt och alla möjliga saker på golver i hela lägenheten..

Ojoj, ska bli spännande att se hur tiden ska räcka till idag. :P

Ska åka till systemet med Robban när han slutat, sen ska vi till svenljunga och hämta hans vinterkläder, sen till Hillared och packa alla mina sista saker. Så ska vi sova i Hillared eftersom vi ska åka tidigt imorgon.

Meen som ett lite hinder så har vi ju Judith!

Hon ska bo hos mamma och Magnus i helgen, men de kommer inte hem innan sent ikväll så jag får väl va hos mamma medan Robban stressar runt och fixar allt hans ska göra och sen får vi väl byta. :P

Vågar inte lämna henne ensam hos mamma första gången hon är där.. Mamma har nämligen en jättefin skinnsoffa..

Jag är LIVRÄDD för att hon ska sätta klorna i den.. :P

Men vi har klippt klorna på busen så förhoppningsvis så ska hon låta bli soffan. (:

Nej nu får jag skynda mig lite. :)

Här får ni en mysbild på Judith i hennes favoritkorg!


Vi hörs senare!
Ta hand om er!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar