onsdag 13 april 2011

Packa packa poo

Japp, då håller jag på att packa väskan för fullt. :)
Vi ska nämligen åka till Sälen imorgon! :D

Känns lite som man får ta med sig vattenskidor. Men vi får väl se. Hoppas det finns någon snö kvar iaf. :)
Har aldrig varit iväg såhär sent på säsongen så jag vet inte ens vad jag ska packa!
Hade ju över 40 grader på balkongen i måndags och nu plockar jag fram termobyxor? :P

Känns helskummt! :P

Men det ska bli kul!
Det är jag Robert, Tommy, pappa och anna som ska iväg. :)
Lite synd att Angelica, min brors flickvän inte kunde hänga på. :(

Meen vi ska ha lika kul för det. :) blir kul att spendera lite tid med bror min. ^^,

Ska fortsätta att packa nu och sen ska jag laga lire god mat. :) vi får se vad det blir. :)

Ta hand om er!
Puss Sara

1 kommentar:

  1. Ha det underbart allihop! Hälsa och krama! :-)

    /Theo

    SvaraRadera