lördag 17 september 2011

Vinnaren av tävlingen

Jag har precis tagit hjälp av Robban och utsett vinnaren i Tävlingen!

Vår mottivering:
Vi tycker att denna person är värd ett bra minne av sin ängel och en påminnelse om det liv som varit och är just nu. Bara för att människor försvinner ifrån jorden så betyder inte det att de försvinner ifrån oss. De vi älskar finns alltid med oss.

Vinnarens motivering: Min farmor dog för drygt 3 år sedan. Hon älskade änglar och nu är hon en själv. Varje gång jag ser en ängel tänker jag på henne. Detta halsband skulle hänga nära mitt hjärta - där hon finns.
Grattis till Molly som vunnit detta fina halsband ifrån Timstore.se

För er som inte vann denna gången så finns halsbandet på timstore.se
Glöm inte att ni får 15% rabatt om ni anger "sarahjelm" i kassan.

Tack till alla underbara som deltog i tävlingen!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar