tisdag 13 september 2011

Tisdag!

Tisdag tisdag..
Det måste vara veckans tråkigaste dag..

Och dessutom så regnar det idag. Blää..

Men jag har jobbat idag och det var kul. :)
Det var Seniorträtt uppe på gymmet så jag har tecknat kort till en massa söta pensionärer. :)

Pappa var uppe hos mig i morses och åt frukost, han hade vägarna förbi Borås och kom upp. :) Mys!
Sen tänkte jag att jag kunde åka med honom upp till jobbet så slapp jag ta bussen, men det var bara det att jag kollade fel på klockan så jag var uppe 1h 15min tidigare än vad jag skulle. 15min tänkte jag först inte var så farligt, men sen visade det sig att jag kollar totalt helt fel på klockan. :P Haha

Men Putte var bara glad för det var så himla mycket att göra så jag fyllde allt ut den extra timman med jobb. :) Gott med några slantar extra i kassan. ^^,


Nu ska jag gosa med mina små tussar! :D



Ta hand om er!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar