tisdag 13 september 2011

Jobb

Då var man uppe på gymmet och jobbade igen.
Än så länge har det varit väldigt lugnt, men det kommer nog bli lite mer efter 4-5 när de flesta slutar jobbet.
Hoppas inte att jag klantar till mig nått idag. :P haha
Förra gången glömde jag ta kort och två små stackare glömde jag aktivera VIPen på så de kunde inte komma in. :P
Men denna gången ska jag förhoppningsvis inte glömma bort det iaf. :P

Kom hit redan vid 13.45 så då började jag städa alla squash-hallarna och gympasalen, sen tog jag damernas omklädningsrum. Jag slapp som tur va herrarnas denna gången.. Tur.. Ibland kan man tycka att det är lite äckligt inne på damernas, men aldrig mera.
Jag har aldirg sett så mycket tåludd och kroppshår i hela mitt liv! Usch.. Men någon måste städa bort det och får jag betalt så är det gärna jag! :D haha

Ska jobba ända fram till 21.00 idag så det blir mitt längsta pass hittills. Så vi får väl se hur det går. :)
Jag ska även jobba imorgon från 10.30- 13.00. :) Kul att få lite fler tider. :D

Annars är det vanligast någon gång varannan vecka eller så som jag jobbar här. :)

Nu kommer det tre bilar på parkeringen så får avrunda mitt inlägg! :D
Kanske skriver mer ikväll. (:

Ta hand om er!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar