tisdag 20 september 2011

Idag är en bra dag!

Japp idag är en sjukt jävla kanondag!

Men först vill jag berätta om igår. :)
För igår var det hela två år sedan min farfar lämnade oss.. 09.09.19
Tänker på honom varje dag, extra mycket när jag är i Hillared och träffar min pappa och min farmor.

Han var så himla fin, en helt underbar människa. :)

Vi var nere och hälsade på honom vid graven och kollade så att allt såg fint ut, och det gjorde det. :)

Älskar dig Farfar <3


Men för att bryta av till idag då...

Japp, idag är en bra dag! En superbra dag! :D hihi
Var på jobbintervju igår.. och ... Jag fick jobbet! :D

Det ringde på min telefon och väckte mig idag, så först hade jag inte tänkt att svara för att det var dolt nummer, men sen tänkte jag att det kanske var från växeln så jag svarade iaf, och det var ju det! :D

Så nu ska jag börja jobba i växeln på SÄS (Södra älvsborgs sjukhus)
Ska få reda på i eftermiddag när jag börjar, men antagligen blir det redan nu i veckan eller början av nästa vecka. :)
Börjar med 5-6 veckors upplärning och sen blir det en timmanställning så jag kommer jobba på storhelgerna bland annat. :P
Har ingenting emot det nu faktiskt, sen när jag får barn då blir det en annan sak men nu gör det mig ingenting. :D

Nu ska jag smsa alla som kanske bryr sig! :D Haha..

Ta hand om er!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar