måndag 26 september 2011

Måndag - Jobb

Hej alla fina!
Idag är min första dag på mitt nya jobb!
Börjar kl 15.00 och jobbar fram till 21.00!

Det ska bli superkul att äntligen få börja på ett riktigt heltidsjobb. :)
Dock ska jag bara jobba heltid i sex veckor nu och sen ska jag börja jobba som vanlig timmanställd.

Men det ska bli kul att pröva på att heltidsjobba ett tag iaf. :)
Så får vi se vad min kropp har att säga om det. :P

Kommer nog vara sjukt trött de dagar som jag börjar jobba redan vid 6.45 på morgonen, jag är ju verkligen inte någon morgon människa, men får försöka komma över det. ^^,

Efter dessa sex veckor så ska jag få nattutbildning med, det ska bli lite spännande. :P
Jag som är så mörkrädd kommer spendera nätterna själv på sjukhuset. :P
ojojoj.

Men nu ska jag kolla lite kommentarer ifrån tävlingen, för ni har väl inte missat att det är tävlig här på bloggen nu igen? :)

Kolla lite längre ner så er ni. ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar