måndag 19 september 2011

Åh värme..

Började precis jobba nu och den första som jag pratade med idag var Rahima, en helt underbar kvinna ifrån Bosnien. :)
Hennes dotter hade preis kommit hem ifrån Turkiet där hennes man hade blivit inlagd på sjukhuset för magsjuka och massa skit. De hade bott på ett 5 stjärningt hotell och det hade varit hur smutsigt som helst.. :S

Blir lite orolig nu när Pappa, Anna och småkottarna åker ner på Tisdag att de ska bli sjuka. Får säga till dem att äta ordentligt med vitaminer och skit innan de åker. :P

Någon som har några bra tips på hur man inte blir sjuk om man åker utomlands?

Hör gärna av er så snabbt som möjligt så jag kan förmedla. :P

Nu ska jag fortsätta och vänta på fler flitiga tränare! :)
Fast det är rätt skönt ändå när det inte är så mycket folk. Man får liksom tid att tänka på vad man vill.
Inte som hemma där man alltid måste stressa för någonting..
Här, ja här kan jag bara vara just här, och jag får betalt för att vara just här. Hur bra som helst. :)
Ingen idé att sitta och stressa för alltig som jag kan stressa för när jag är hemma. Här tar jag det bara lugnt. :)

Fast lite stressad blir man ju när man ser alla som är så flitiga och gymmar, man får ju lite träningsångest.. :P Haha..

Ääh.. Ta hand om er nu och glöm inte utnyttja det sista av "facebook" kampanjen som ger er 20% rabatt på timstore.se !

Ha det så bra. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar