lördag 17 september 2011

Idag är en dålig dag.

Idag är en såndär dag du jag önskar att jag var någon annan, någon annanstans..

Min kropp värker och mitt huvud bankar..
I vanliga fall kan jag kontrollera min smärta, men idag, just idag är en av de där få dagarna som jag inte orkar ta hand om mig själv. Inte orkar lura mig själv och alla andra runt mig att jag mår bra..

Idag är ingen bra dag..

Vill bara smälta genom gallret på gatan där vattnet rinner ner när det regnar..
Det regnar ifrån mina kinder.. Jag rinner iväg..

Orkar inte tvinga mig själv till att le, jag vill inte le, jag orkar inte le.. Jag kan inte le..

Önskar att jag hade massa pengar så jag kunde flytta till varmare breddgrader och slippa bry mig lika mycket om min smärta..

Nu vill jag bara vara för mig själv och må dåligt..
Låter patetiskt, men ibland när jag mår såhär så mycket jag få tycka lite synd om mig själv för att förstå att jag faktiskt mår skit.. Jag är så bra på att ljuga för mig själv att jag ibland glömmer varför jag har ont..

Tur att inte Robert är hemma så han slipper se mig såhär..
Vill vara stark för honom..

Jag vill vara stark för mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar