tisdag 3 maj 2011

Tisdagar med Tjejer

Åh vad jag saknar våra tisdagar nere i Nässjö.
Brukade smita ner två trappor och kolla på Desperate Housewives men Emelie och Lina!
I början var det bara jag och Emelie men sen utökade vi skaran. ^^,
Lina flyttade in och Emma och Elin va och hälsade på några gånger. :)

Det var tisdagstider det!
Idag är det ju iofs bara måndag, men jag saknar tisdagarna i Nässjö..

Känns så himla tråkigt att inte träffa alla tjejer och killar för den delen lika ofta.

Men det var ju ändå Emelie som fick dra det största lasset med mig. När jag va nere eller bara hade tråkigt då var det min stackars granne som fick ta hand om mig. ^^,

Och det är jag så himla tacksam för.. Du är bäst Emelie. <3
Tack för att du fanns där för mig när jag hade det jobbigt och behövde någon att prata med!

Längtar tills jag får träffa er alla igen! Hoppas vi ses innan terminen är slut!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar