måndag 2 maj 2011

Hög tid att sova..

Har precis lagt mig i sängen, ska ju upp tidigt nu för tiden när jag går på rehab. :)
Men det känns ändå väldigt skönt.

Bara efter första veckan känns det som att jag vant mig vid att gå upp tidigt.
Både igår och idag vaknade jag självmant vid nio?! Aldrig hänt tidigare. ;P dock låg jag kvar i sängen till tio idag. Det var så skönt att få sova ut!

Jag måste verkligen lära min kropp att sova på nätterna. Innan sov jag alltid som djupast när Robban åkt till jobbet, om jag lyckades somna om vill säga.
Men nu känns det som jag har börjat sova ordentligt på nätterna med.

Jag somnade till och mad innan Robban igår!! Första gången någonsin jag somnat före honom!
Han sa att jag snarkade lite.. Ohojdå.. :P där fick han igen lite! ;)

Ska försöka somna nu iaf. Robert ligger redan och snarkar som ett monster så jag får väl putta lite på honom. ^^,

Godnatt mina vänner!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar