måndag 30 maj 2011

Söndag

Nu har även denna dagen lidit mot sitt slut. :)

Sitter och kollar på Bones på 3an, hatade alla sånna program innan men nu när jag varit sjukskriven så länge så har jag fastnat för var ända förbannade serie som går på tv. :P
Kan typ allt om alla. :P Men det är lite roligt, finns nästan alltid nått att kolla på då. :) Innan fick jag alltid vänta på att typ Bones skulle sluta så "mitt program" kunde börja. :P Nu är alla program mina program. :D
Hur bra som helst! Haha

Det gäller att kunna glädja sig åt de små sakerna i livet. ;)


Måste bara berätta för er som inte är vän med mig på Facebook och kunde se min status här om dagen:


Haha. Är verkligen beroende av min Iphone, det förstår man lite lätt när man dumförklarar sig själv som jag gjorde i fredags! :D

Dingding!

Puss Sara

1 kommentar:

  1. Så brukar jag också göra! Känner mig hur knasig som helst då! Haha

    SvaraRadera