måndag 2 maj 2011

Möhippa. :)

Vi hade möhippa för Yvonne som ska gifta sig den 21e maj. :)Det är även till henne som jag håller på att sy klänningen. (:

Vi tog det väldigt lungt med picknik i stadsparken och lite minigolf! :)




Magnolia tror jag, och den luktade så himla gott!

Min fina Mamma!

Vi hade så himla bra väder, det va hur mysigt som helst. :)

Nu kommer Strax Joanna på besök och då ska vi kika på film! :D

Det var förresten jättetrevligt att träffa Roberts släkt igen, det var ett tag sedan sist. :) Även kul att äntligen få se hur Karin bor, det va första gången som jag och Robert var hemma hos henne. :)
KanonKul! :D

Puss

2 kommentarer:

  1. Tack för att dela dina idéer och tankar, Jag gillar din blogg bokmärk denna blogg för vidare användning tack igen ...

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tycker om den! Jag hoppas jag får se mer av dig i min blogg i framtiden!

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera