söndag 1 maj 2011

Jag lever!

Japp, jag lever! Har inte gått och dött.Blev bara lite off på att blogga när min dator dog. /:

Men jag har haft en helt underbar helg med Joanna i Helsingborg, jag har hunnit börja på Rehabcenter i Borås och sen har jag hunnit spendera en hel del underbar tid med min älskling. :)

Vet inte ens vart jag ska börja, men kommer nog lägga upp min och Joannas helg i ett eget inlägg tror jag, måste få lite bilder ifrån hennes kamera med så ni kan få se hur härligt vi hade det. :)

Kommer nog ett inlägg ifrån Rehab också! Låter så annorlunda att säga att jag går på Rehab, men det är alltså inte för att jag har ett alkohol problem eller någonting utan för att jag har en skada i min nacke och rygg som jag håller på att behandla. :) Skönt att det äntligen händer någonting så jag slipper att bara sitta och vänta och inte veta vad som kommer hända.

Dock är det lite problem med alla jävla försäkringar, vet inte riktigt hur jag ska ta mig till väga där, men jag får en hel del hjälp med även detta på Rehab. Tur..
Ska nog få en Jurist eller nått som ska hjälpa mig med.. Vet inte om det kommer va till min för eller nackdel, men det märker vi väl framöver. :)

Nu kom precis Robert och la sig jämte mig i sängen så då är det dags att sova! :)
Som sagt, det kommer mer om Min och Joannas Spahelg en annan gång, men för nu så får det räcka. :)

Ta hand om er!


Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar