onsdag 4 maj 2011

Rehab

Då var man här igen. :)

Ligger för tillfället på varm lera.
Det är hur skönt som helst, men det luktar illa. :( haha

Men det är de värt. Blir jätte rörlig när jag legat här i typ 30 min. :) som en ny människa!

Har lite ångest för hur jag ska lägga upp mitt samtal med min sköterska idag. :P De vill ju att jag ska vara här, och det vill jag med. Men vill jag ha jobbet så ville de att jag ska börja jobba så snart som möjligt.
Jag lyckades förhandla till mig att börja jobba halvdagar i början för att jag sla kunna gå kvar på rehab. Men de vill att jag ska jobba på morgonen och det är då jag är uppe på rehab.

Så där är mitt problem, måste kolla med Annika (min sjöterska) om jag kan komma hit efter lunch varje dag istället.

Det skulle ju vara toppen om jag kunde börja jobba så fort som möjligt. :)
Jag längtar! :)

Mina arbetsgivare heter Christian och Magnus och verkar hur snälla som helst!
Jag kommer stormtrivas! :)

Hoppas bara det inte kommer någon jävla skit mellan, som det brukar.. Min vanliga tur..

Men jag ska vända på den trenden nu och visa för mig själv att även jag kan ha tur ibland! :)

Nej nu ska jag slappna av en stund och blunda. :)

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar