onsdag 4 maj 2011

Rebah - Jobbintervju - Sola

Japp, började även denna dagen uppe på sjukhuset med träning och föreläsningar om kroppen.

Jag prövade bassängträning för första gången idag. :p de va kul, men jag föredrar ju helt klart gymmet!

Sen hade vi föreläsning och stress och ångest. Usch vad mycket jag måste förändra i mitt liv..
Men det är ändå skönt att höra någon prta om det, för ju mer förståelse jag får för varför jag har så ont som jag har och varför det inte blir bättre ju snabbare kan jag bli bra. :)
Och det vill jag bli så fort som möjligt. :)

Har ju även varit på jobbintervju idag! ;)
Det gick super!
De vill att jag ska börja så snart som möjligt så jag ska kolla med min sköterska imorgon om det finns möjlighet att jag är hos dem på eftermiddagarna istället. :)

Det skulle ju va kanon om jag kunde börja försörja mig igen. :P haha

När Robban slutade så åkte vi upp till gymmet. Han tränade och jag sola. Orkade inte träna ett pass till idag. Kommer köra slut på mig helt totalt då. :P

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar