måndag 31 oktober 2011

Söndag

En nästan helt vanlig söndag.

Har varit ute i Hillared och röjt lite i mitt rum hos Pappa, har fortfarande så himla mycket saker kvar. :P

Men idag så slängde jag bland annat 337st tuggumipacket.. Sjukt många. :P haha
Samlade på dem när jag var mindre, eller ja egentglien fortfarande för jag har jättesvårt för att slänga dem. :P haha

Men nu är de slängda och jag har lagt det bakom mig. :) Hoppas jag. ^^,

När jag var mindre så drömde jag om att slå världsrekord i tuggumipacket. :P haha
Det var ändå ganska kul att gå igenom alla när jag räknade dem för det är så många smaker som inte finns kvar längre..

Bland annat min absoluta favorit, nu bara för att jag försöker komma på vad den heter så kommer jag inte på det, men det var iaf Stimorol, starka som tusan, med lakritssmak. :P Typ turkiskpeppar. AS GODA! Förstår inte varför de tog bort dem. /:
Aah. Tror att de hette stimorol hot rush. Inte säker men tror det. :P Nom nom. Det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det! ^^,

Jaja. nog tjatat om mina tuggumipacket tycker jag. :P

Kan tipsa om en väldigt bra film som jag och Robbe kollade på precis.
Den heter Arena och är vääldigt bra. :)
Lite blodig, men väldigt bra. :)


Handlar typ om att de tillfångatar folk som kan slåss och så får de kämpa för sina liv. :)
Väldigt spännande. :)

Men men, nu är det dags att sova!
Ta hand om er!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar