måndag 31 oktober 2011

Längtar till första advent!

Glögg, massa ljus, och rea på Timstore.se! Haha

Tänkte börja med lite roligt julerbjudanden på Timstore.se från och med första advent.
Dessutom kommer jag ha en tävling i veckan ända fram till jul från och med.... hihi.. snart.. ;)

Det kommer hända så himla mycket roliga saker isamband med Timstore.se nu, speciellt för er som redan är kunder. ;)

Dessutom kommer jag befinna mig på Hillareds Julmarknad den 10e december så då måste ni komma och hälsa på om ni har möjlighet!

Ska försöka se om jag kan komma till någon mer marknad. Är så kul att komma ut och träffa alla kunder och alla mina underbara bloggläsare! :D

Jag kommer dessutom eventuellt att gästa Borås Nagelskola när de har sin elevträff i November. :)
Bjuda på lite trevliga erbjudanden och rabatter. Så om ni inte redan är eveler på Borås Nagelskola så bli det! ;)

Jag har glömt att berätta för er att jag ska få en miniutbildning i Nagelfolie, eller Minx som jag tror der egentligen heter, på fredag! Jag får vara med när de andra lär sig att göra fina gelé och acrylnaglar. :) Superkul! :D

Passa förresten på att handla på Timstore.se ikväll så får ni fri frak, ange dessutom "sarahjelm" i kassan och få 15% rabatt. Men det vet ni ju redan. ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar