lördag 22 oktober 2011

Fredag.

Då var det fredag igen. Härligt.

Ska dock jobba imorgon, men det gör ingenting. :)
Tänkte passa på att sola när jag ändå är uppe på gymmet, det var ett bra tag sedan sist och det syns på min bleka kropp. :P haha

Kan gladerligen berätta för er som är intresserade att min mamma fick åka hem idag. :)
Jag är dock lite emot det för hon är lånt ifrån frisk. Hon är sjukskriven minst två veckor till. /:
Ända anldeningen till att hon fick komma hem är för att hon kan ta alla mediciner i tablettform istället för genom dropp...
Men men. Får hoppas hon blir frisk snart. :)

Kan även berätta för er som är inne och spanar på timstore.se ibland att det är 10% på alla ringar denna helgen.
Så det betyder att det är 10% rabatt utöver den rean som redan var på hemsidan..
Seeen om ni känner till en blogg, typ som min, som har en egen rabattkod, "sarahjelm", så får ni ytterligare 15% rabatt!! :D fatta vad mycket rabatt ni kan få på en hel del balla saker!! :D

Gå in på Timstore.se med en gång!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar