torsdag 6 oktober 2011

Onsdag..

Redan onsdag och inte bättre..
Tur att jag är ledig imorgon så jag kan försöka bli frisk någon gång..

Hatar att vara sjuk..
Robban har iaf köpt halstabletter så jag kan fixa min dåliga hals. :P
Hoppas den är lite bättre imorgon.. :)

Aja nog om min jävla förkylning. :P haha

Tänkte visa hur jag ser ut i mörkt hår. :P Har ju legat på latsidan när det kommer till att visa er hur det blev. :)


Sorry för bilden, den är ju inte direkt jättebra, men man ser ju iaf hur håret ser ut. :)
Haha kan inte ens sluta skratta åt det nu, typ 3 veckor senare. :P Jag skull ebar aha lite mörkare hår och nu är det jättemörkt. :P

Jaja. Så var det med den saken. :)

Täntke bara påminna er om att ni får 15% på Timstore.se om ni anger "sarahjelm" i kassan. :)

Ta hand om er busungar.
Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar