onsdag 26 oktober 2011

såå..

Sådär. Nu har jag fått det ur mig. :)
Svurit lite framför Robban och nu mår jag bra. :) Haha

Täntke passa på att visa lite av mina andra inköp idag! :)




Två platta trähjärtan med text på, en lite skyddsängel och ett annat vitt hjärta + grenen som de hänger på. :)

Tur att jag inte behövde ta bussen hem utan kunde åka med Joanna. ^^,

Det var dock ett evigt väljande mellan de olika grenarna. Haha. Men tillslut så kunde jag välja vilken jag ville ha. :)

Fattar dock inte hur en torkad pinne kan kosta så mycket som den gjorde, men har inte hittat den någonstans innan så jag fick bara bita ihop och betala..

Fruktansvärt nöjd nu!
Vi var egentligen inne på att ha en lampa ovanför bordet, men när jag hittade pinne så visste jag direkt vart den skulle vara. :)

Tycker det är så himla fint!
Har massa bilder som jag sparade innan jag och Robban flyttade för att jag ville ha en jäkla gren någonstans. :P haha
Vill ju ha en björk på balkongen med. (a) Men det har inte riktigt blivit av än heller. Men det kommer. ;)

Ska byta ut trådarna som grenen hänger i och sen ska jag ta fler kort som ni kan få se. :)


Japp japp!
Ska väl krypa ner i sänger med Robban nu. :) Få lite kvalitetstid med min sambo. :) hih

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar