torsdag 13 oktober 2011

Sitter i receptionen på gymmet

Japp. då var jag här igen. :)
Det är väldigt skönt att jobba här uppe. Har lite tid för mig själv och kan sitta och fundera mallanåt.
Men ibland är det jättestressigt. Det är precis som att alla med knepiga frågor eller alla som ska teckna besvärliga kort kommer smatidigt. :P
Varför kan man inte bara portionera ut allt det där över dagen? :P

Fast då hade jag ju i och för sig inte fått dessa stunder då det är lite lugnare. :P

Äh känns som jag bara babblar på nu. ^^,

Jag längtar hem liite, men bara för att jag var dum nog att hämta ut en packet på posten innan jag åkte upp till jobbet. :P Så nu vill jag bara hem och fota skiten och lägga upp det på Timstore.se!

Men det blir väl förmodligen gjort i morgon kan jag tänka mig. :)

Ni får vara lite nyfikna tills imorgon. :P hihi

Ta hand om er. :)
Kanske skriver mer ikväll, vi får se. :P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar