fredag 22 oktober 2010

Vit fredag med svarta händelser..

Sitter hemma medan nattens snö tinar bort runt omkring och bildar en massa vattenpölar överallt.. Solen tittar fram och gnistrar lite fint i vattendropparna..
Jag sitter här och funderar..
Hur ska man säga hejdå till någon som har funnits i nästan hela ens liv? Dessutom en gång till?
Trodde att jag redan förlorat dig, men de har bara dragit ut på vårt lidande, speciellt ditt..
Jag vet att det är för ditt bästa, men självisk och egoistisk som jag är så vill jag att du ska stanna i mitt liv, bara finnas där för alltid..
När jag sitter här så inser jag att jag tagit dig för givet, jag borde värdesatt våra tillfällen tillsammans mer..Utnyttjat tiden du funnits i mitt liv och mått bra.. Nu är du gammal och sjuk och dina dagar är räknade.. Ikväll kommer du inte finnas mer..
Det svider i mitt hjärta när jag tänker på morgondagen.. Bara tanken på att aldrig mer kunna ta på dig eller se dig i verkligheten får mig att gråta..


För vissa kanske du bara är en häst, men för mig är du så mkt mer än så..
Du har alltid funnits där när jag har behövt fly ifrån verkligheten, alltid lyssnat och burit mig på din rygg..
Kan inte sluta tänka på alla härliga sommardagar som du och jag varit ute och vandrat.. Alla problem som du tvingats lyssna på medan jag suttit i sadeln.. 
Jag är så tacksam för alla år tillsammans med dig.. Jag älskar dig Fenja. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Du ska ha ett stort tack för allt du gjort för mig i livet.. Nu ska jag krama om dig en sista gång.. Min stora underbara Nallebjörn, du är så vacker i din vinterpäls.. <3

Brustet hjärta men varm i själen..
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar