tisdag 5 oktober 2010

Det är måndag men känns som Söndag..

Helgen har gått så himla fort.. Känns som det var fredag igår, men nu är det redan måndag..

Robert åkte på affärsresa till Danmark idag och lämnade mig ensam i Sverige. Men på Lördag blir det bara jag och R i Tunisien!
Stackarn har fortfarande ont i tandköttet efter att han var hos tandläkaren i veckan och fick en infektion av alla sprutor som de fick ge honom för att han skulle bli bedövad.. Usch!

Fredagen och lördagen blev väldigt lugna och mysiga eftersom Klenisen knappt orkade upp ur sängen, så det blev till att pyssla om honom.. (:

Igår hade jag äntligen mitt födelsedagskalas, bara 1 månad efter min födelsedag. Men trevligt var det iallafall! =) Fick även hjälp av hjärtat att äntligen byta ut mitt dimljus som varit trasigt sen jag körde på en hare i våras.. (a) jag är inte så snabb på att fixa saker direkt...

Såhär söta var vi iaf när vi skulle på mitt kalas! 
Älskar dig <3
Tog smygfoto på Robert när han hjälpte mig med bilen med.. (a) 
Stackarn fick krypa under min skitiga bil..

Har varit hos polisen i Kinna idag. Känns dumt att hjälpa kompisar som inte ens vill ha med mig att göra längre, kunde lika gärna stannat hemma.. Tycker det är så dåligt att det slutade såhär..
Men men, så är det och ska inte grubbla mer över det på ett tag!

Käkade lunch med Mamma idag med när jag ändå var i Kinna.. Han inte träffa henne så mkt mer i helgen så det va roligt att få prata lite med henne. =)

Har så himla mkt att göra i skolan innan fredag! Ska rendera klart alla bilder ifrån hotellet tills på fredag och jag har inte ens börjat på det andra rummet än! Sen ska jag jobba på våra gruppuppgifter som ska va klara nästa vecka.. usch får nästan magsår bara av att tänka på det.. blää..

Men som plåster på såren fick jag hem en omgång från hm idag igen. :)
Dessa roliga saker ska pryda min kropp från och med imorgon!



Ugglan va mkt  större än vad jag hade förväntat mig, men den va helt underbar!! :)
Vantarna va jätte mysiga och super söta!
Linnet va också grymt kommer bli sönder använt i Tunisien! :) Wiie!

Jo förresten, det är lite problem med att kommentera, men jag ska kolla med blogger om de inte kan ändra det! Men så länge får ni skriva till mig på Facebook, skicka ett sms eller ett mejl.. =) Jag publicerar i bloggen om ni skriver nått roligt! =)

Ta hand om er!

I'm a nice person, I just look different..
Natti natti! /Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar