torsdag 21 oktober 2010

Hemma från Värmen

Hej Kära vänner!
Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Både kul och tråkigt att komma hem.
Vi hade det så himla underbart även fast det va lite kämpigt ibland med maten, vädret och framför allt människorna!
Men man ska väl inte klaga på vädret egentligen, vi hade vara dåligt väder en eftermiddag och några nätter.. =)

Jag hade totalt glömt bort hur jävla underbart det är att bada i stora vågor! Man känner sig som ett litet barn igen! =D Jag är ju väldigt förtjust i att va undervattnet och kika på vad som finns där och det kanske inte va lika upphetsande, men jag hittade iaf en fin snäcka och kunde sparka på en hel del fiskar ändå.. ^^,

Men viktigast är iaf att jag och Robert hade det helt underbart, ända tills Robbis fick nackspärr.. Han blev inte riktigt lika trevlig då och jag blev någon form av assistent.. Humm.. Men jag tyckte ju så synd om honom och jag vet att han hade gjort exakt samma sak för mig! <3

Du och Jag <3

Knasbollarna

Sötaste, underbaraste Robert! <3


Hotti <3





Här är min söta lilla snäcka




Orkar inte lägga upp så många bilder så vill ni se mer så får det bli hemma kväll och skitsnack! =D

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar