onsdag 6 oktober 2010

Helt slut!

Efter x antal timmar i skolan, väldigt lite sömn och sjukt mkt att göra så är jag helt slut.

Har dessutom sjukt ont i min handled efter att ha suttit framför datorn hela dagen..
Någon som har några tips på hur man kan hålla sig varm och rörlig när man sitter framför datorn?
Kommer va helt död på lördag, men då förtjänar jag iaf en riktig semester! Längtar som bara den, men ändå så hoppas jag tiden går långsamt så jag hinner med allt jag måste ha gjort innan fredag! Sjukt när man tänker efter. Får magkatarr bara av att fundera på allt som ska va gjort.. Jag har inget liv kvar denna veckan!

Nu duschar min granne med och det låter som någon står i rummet jämte och skriker! Han borde verkligen smörja sin dusch eller nått, för den gnisslar så.. Jätte härligt när han går upp på morgonen och duschar så men inte kan sova, ännu bättre är att hans badrum är precis intill mitt huvud.. YES!

Jag längtar tillbaka till mitt långa hår! Men det växer väl ut snart igen! =)
Detta kortet är ifrån en helgalen helg i Gbg med Elin, Amanda, Emma och en massa trevliga tjejer!

Nu blir det ännu mer pluggande och kanske lite tv om jag hinner och förhoppningsvis så får jag prata lite med Robert med! :)

Chip och Haj !
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar