fredag 22 oktober 2010

Torsdag!

Underbara torsdag!
Sitter hemma i Hillared nu efter en spännande färd hemma i söpsnö och sommardäck! YES! körde med en snitthastighet på typ 40-50 nästan hela vägen, men nu så är jag äntligen hemma och väntar på att Robert ska komma hit.. <3

Kom fram till att jag haft mitt körkort i över två år nu, så jag är Happy Hippo! (: 

Vi hade redovisning i skolan idag på vårt Hotell Projekt som jag pratat om tidigare och idag tänkte jag visa vad jag har pysslat med! :D




Detta är ett Konferensrum på Hotell Högland i Nässjö som jag visualiserat i 3dsMax, jag ska verkligen ta vara på att jag lärt mig detta programmet! :)
Kollar man noga så kan man hitta lite småfel, men överlag så är jag himla nöjd med resultatet!

Hörs imorgon godingar!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar