fredag 18 maj 2012

Timstore.se

Det var ganska länge sedan som jag hade ett inlägg som var mycket text och typ bara handlade om Timstore.se..

Har ni saknat det? :P Veta vad jag håller på med, allt nytt som händer, tävlingar.. :P Eller ni kanske hänger med ändå?

Jag har iaf saknat att få skriva av mig lite. ^^,

Som ni vet så är jag ju sjukt stolt över mitt företag och bli så himla glad någon lägger en order på hemsidan.. Vilken jag blir ganska ofta då. ^^, Men nog kan det allt bli mer. ;) Jag har ju fortfarande tid för fritid!?

Det är ju inte rätt. :P Jag vill vara så upptagen med Timstore.se så jag inte hinner med att göra någonting annat. :P

Nu inför studenter, baler och sommaren så märker jag direkt vilka smycken, accessoarerkuvertväskor med mera som ni tycker extra mycket om och kommer använda sönder i sommar och det får mig bara att le så det gör ont i mina kinder!

Ni kommer vara så snygga! :D

På tal om att använda sönder så träffade jag en kund igår som köpte ett armband på Timstore.se i oktober någon gång och han sa att han hade använt det nästan varje dag sen han fick hem det och det syntes!

Så himla kul när man vet att de är nöjda.. Då blir man extra extra glad! :D

Iallafall. :)

Nu tänkte jag att jag skulle än en gång lägga upp lite bilder på mina favorit saker på Timstore.se. :)  Det brukar ju vara ganska på populärt iallafall. :)


















Hehe he.. Det blev visst några bilder här. :P

Men det är iaf några av mina favoriter just nu! :)

Alla finns självklart på Timstore.se ! :)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar