söndag 6 maj 2012

Sitter i solen

Nu är vi i Svenljunga efter att ha hälsat på Robbans farmor och farfar. :)

Det är lite kallare i luften idag men så otroligt skönt att solen skiner! :D

Har precis pratat med mamma nu me om hennes klänning och vår resa framöver. ;)

Hehe vi skulle egentligen åkt iväg efter att jag tog studenten men det blev aldrig av. Sen för någon väcka sedan kom jag och tänka på det och då hade mamma kommit på det bara någon dag innan mig!
Så nu blir det av till hösten! :)

Blir nog den enda resa som jag kommer åka på i sommar så det är extra speciellt. (:

Men vi ska ju till Öland med och det kommer bli jättekul också! :D

Nej nu ska jag visa solen min näsa mesans Robban tvättar klart bilen. ;)
Bra fördelning tycker jag! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar