lördag 12 maj 2012

Åh hatar problem

Jag blir så sur när det kronglar med payson, det gör de väldigt ofta och det känns så himla tråkigt för det är mina kunder som får lida. Eller väldigt ofta - det har hänt två gånger men för mig är två gånger för mycket!
Om den som beställer glömmer att klicka på "tillbaka till butik" efter att de har gjort sin betalning så registreras inte någon order hos oss utan jag ser bara att någon har betalt men inte att det finns någon order.

Men detta är ganska lugnt för då kan jag höra av mig direkt och fårga vad de har beställt och än så länge har detta inga varit några problem.

Men nu, nu är det någon stackare som valt faktura och då skickas inget mail till mig utan nu när jag gick in för att kontrollera mitt saldo så såg jag att en faktura hade blivit nekad till betalning - och det förstår jag eftersom hon inte hade fått sina saker.

Men det är så tråkgit att det blir så fel när man använder en mellanhand för betallösningarna.. :(

Men samtidigt vill jag att ni som kunder ska få en trygghet när ni betalar.

Suck..

Nu har jag iaf mailat denna tjejen som det rör sig om och jag hoppas inte att hon är allt för besviken, vi får kompensera henne på någon bra sätt istället. :)

Sådär ja.

Så lägger ni en order på Timstore.se så glöm inte att klicka på tillbaka till butik när ni har betalat med payson, eller välj paypal, samma sak typ fast har inte varit några som helst problem med. :)

Ni behöver inte oroa er för att era smycken inte kommer fram för jag kämpar hela tiden med att bli bättre och detta gav mig egentligen bara en möjlighet att bli bättre. :) Så tack.

Har ni några som helst synpunkter på Timstore.se så hör av er! Vet vi inte vad som är fel kan vi inte bli bättre!

Nu ska jag sitta vid mailen och vänta på svar!

Ha en bra dag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar