fredag 18 maj 2012

Hemlig tripp till Gbg

Igår tog pappa med oss till Gbg på en hemlig tripp. :)

Alltid trevligt med överraskningar. :P

Det slutade med att vi träffade massa trevligt folk och fick fira pappas kusins 40 års dag på Göteborgs Trolleristudio. :)

Mycket trevligt. :)

......

Har ju varit lite dålig på att uppdatera det senaste och det beror på att vi har haft så mycket för oss. :)

På onsdags eftermiddagen fick Robban ett samtal från Stockholm och vipps hade vi nattgäster! Mycket trevligt att träffa dessa två herrar. :)

Det har varit fullt ös sen i tisdags eftermiddag egentligen. :P

På onsdagen var jag på ännu en intervju på samma företag, så vi får se hur det blir där.

Sen var jag ute hos pappa när jag ändå var i närheten. Sen hem och städa och så vidare..

Har sytt lite in i mellan med. Inte lika mycket som jag har velat men ändå lite. :P

Ska sy lite mer idag hade jag tänkt. :) vi får se hur de blir med det. :P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar