söndag 30 september 2012

Från förr

Jag saknar mitt blonda hår och mina annorlunda frisyrer. :P
Nu är det bara normalt och helt dötråkigt..



Den understa bilden är en av mina favorit frisyrer..
Det ser så naturligt och fint ut tycker jag. :)
Skulle aldrig få till det så idag. ;) Älskar luggen. :P


Mina två bästa, underbara vänner när jag var liten. :)


Hehe jag och min kära bror. ^^,


En kväll innan jag och Robbe skulle ut och äta. :) Ganska tidigt i vårt förhållande. :)


<3


Nyår 10/11


Liten Judith ^^,


Snöö..

Jaa.. Här var några gamla bilder. :)
Slutsats av dagens bilder: Jag tyckte väldigt mycket om mitt blonda hår, jag var söt när jag var lite, min bror och jag är bäst på att klä ut oss, (mycket tack vara mamma och alltid gjorde så fina kostymer till oss - Tack:), jag har en underbar pojkvän och söta djur. :P

Nu ska jag sova så fredag kommer lite fortare. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar