tisdag 23 augusti 2011

Tisdag

Då var det tisdag igen.
Kanske blir en tisdagsbloggare. :P haha

Jag verkar ju inte ha tid att blogga någon annan dag. (:
Men jag ska försöka skärpa mig, det händer ju så himla mycket roligt i mitt liv nu så varför skulle jag inte vilja berätta det för er?

Som nu tillexempel, ska gå och laga mat för att Robban kommer hem och äter. :P Haha

Kanske inte så roligt att veta för er, men det är kul för lilla mig. :)

Men men, har fått fart på timstore.se nu så det händer grejer där varje dag. :)
Men än är det inte färdigt, har inte fått hem alla produkter som jag tänkte sälja nu i augusti så får nog bli september varor istället. :)

Det är så himla kul att kolla i postlådan och se att man fått ett avi! Då vet jag att jag fått packet på posten. :P KUL!

Ska hämta ut två idag som jag fick hem igår och hoppas jag får fler avin i posten idag som jag kan hämta ikväll eller imorgon. :) Vi får vår post så sent här. /: Dumt..

Men men.
Tänkte bara tala om för er att ni kan handla på timstore.se och få 15% rabatt om ni anger "sarahjelm" i kassan. :)
Den koden kan ni använda hur många gånger ni vill! :)

Nu ska jag börja med maten för Robban kommer hem om ca 20-25 min. :)

Ta hand om er.

Oj glömde nästan berätta att jag tagit hem en assnygg skinnjacka. Gå  in och kika på den. ;)

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar