onsdag 17 augusti 2011

En helt vanlig dag

En helt vanlig bra dag! :)
Spenderade större delen av dagen med min bror:


Visst är han söt. ^^, haha

Han ska flytta till borås den 1a september så vi har varit och köpt en tv och en tvättmaskin till honom idag. :) Vi va inne på Siba i över 2h. Haha. :P

Sen åkte vi hem till mig och Robban och käkade pizza. :) nom nom!

Efter det så åkte jag med Tommy ut till Hillared för jag hade ändå ingenting att göra och kände att jag saknade att spendera lite tid med honom. :)

Men jag va nog till någon nytta iaf, hjälpte till att måla en spegel och sen spelade vi tv-spel. ^^,
Det va såå kul. :P Haha!

Efter deet så kom Robban och hämtade mig så åkte vi vidare till Robbans bror i Länghem ist. :)
Så det va renarama syskonträffen igår. :D

Kvällen avslutades med soffhäng och RIO! Den va jättemysig. ^^,

Nu ska jag njuta av det sista av denna dagen för imorgon ska jag på mini-spa! Fick det i påsk-present av Robban men jag har inte hunnit utnyttja mitt presentkort än. :P Men imorgon så smäller det! :D Äntligen ska jag få bli lite bortskämd. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar