tisdag 23 augusti 2011

I paketen

Kan väl visa er vad jag fick hem i paketen idag när jag ändå skrivit om dem. :P

Först och främst fick jag en ring till timstore.se. Den ser ut såhär :
http://timstore.se/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=57
Visst är den snygg!? :D 

Sen fick jag hem en grej som jag beställt till Robban. :P Vet inte om jag vågar lägga ut den på bloggen innan han fått den för han är inne här och läser ibland. :) Men jag chansar iaf. :P
(Om du ser detta Robban så får du låtsas att du blir överraskad när du öppnar ditt paket hemma :P)


Tror den kommer passa perfekt på Robban! :D

Om inte han vill ha den så kan jag ta den. (a) Jag tycker den är så himla fin!

Nej nu ska jag snart ut till Knalleland med Joanna. :)
Ta hand om er.

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar