söndag 5 juni 2011

Varm lördag

Idag har vi haft besök av Roberts föräldrar och morföräldrar. :)
Det var första gången de var hemma hos oss så det va lite kul att få visa hur vi bor! :)

Tänkte att jag skulle tjuva lite och visa er en bild så kanske ni kan få lite uppfattning om hur vi bor, men säg ingenting till Robert. ^^,


Sådär ser en väldigt liten del av vårt vardagsrum ut. :)
Det börjar bli färdigt på sina ställen och det känns hur bra som helst!

Men jag längtar tills vi köper en garderob så jag kan lägga in alla mina kläder! Det ser ut som faan i sovrumet, kläder överallt, men det blir väl ordning där snart också. :)

Nu ska jag fortsätta med hemligheten, det börjar närma sig avslöjningsdags. Hihi ^^,

Imrogon ska vi till Halmstad för att sola och bada! :D

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar