måndag 20 juni 2011

Snart jobbet

Nu ska jag snart börja jobba, måste bara vänta till klockan blir 13 så jag inte ringer och stör någon på lunchen.. Ingen bra start isf.. :P

Tänkte bara säga att jag är supernöjd med tandblekningen! :D Fick naturligt vita tänder nu, ist för mina gul/beige som jag hade innan.. blää..

Ska tillbaka om ca 12 månader och göra en touch-up för att det ska hålla ännu längre!

Har dock varit lite jobbigt i helgen, för jag va lite snål och tog inte efterbehandlingen som stänger till porerna i tänderna så jag fick tänka på vad jag åt hela helgen, inte det lättaste när jag var på både kalas och dop med massa goda kakor och tårtor i världens alla färger.. Fick typ bara äta vita saker för allt annat kunde färga av sig på tänderna. Tror att nästa gång ska jag faktiskt ta efterbehandlingen så jag slipper vara orolig i 72h efter behandlingen... :P

Ska försöka ta en bild i eftermiddag och lägga upp här på bloggen. :)

Nu är klockan 13.01 så jag måste börja jobba!

Puss på er! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar