onsdag 29 juni 2011

Midsommar

Jag måste ju va segast i världen på att lägga upp bilder från olika tillfällen. :P haha

Har inte orkat redigera bilderna så ni får ta dem som de är. :)

Vi började iaf våran dag med att åka ut till Hofsnäs och kolla när de reste midsommarstången.
Det var väldigt mysigt att göra nått som man inte brukar men som ändå är så traditionellt. :)

Sen åkte vi hem till Joannas föräldrar på vägen till Borås och fikade. :) Det va också hur mysigt som helst. :) Jag bodde ju praktiskt taget hemma hos dem när jag och Joanna var mindre, så det är mysigt att komma tillbaka. :)

När vi väl kom till Borås var vi så stressade så de va bara till att byta om och slänga sig till nästa ställe. :P
När var det 5kamp, tipspromenad och maaat! :D Gud så hungrig jag var den kvällen. ^^,

Nu ska jag iform av bilder färsöka beskriva dagen. :)

































Så, där har ni större delen av min midsommar. :)
Min kamera dog efter detta så det blev inga fler kort. Tur det kanske. :P haha jag har så det räcker. ^^,

Det är så himla kul att se allas miner. xD Folk gick verkligen in för detta till 100%, det var hur kul som helst! :D

Puss på er!

5 kommentarer:

  1. mamma och pappa :) <3

    SvaraRadera
  2. Hihi Jaa! Har massor av kort på dem om du vill ha? :)

    SvaraRadera
  3. Jaa! har vissat mamma och pappa, dom vill säkert ha fler :)

    SvaraRadera
  4. :D kan kanske mejla dem till dig eller nått. :)

    SvaraRadera
  5. gärna! odahansson@hotmail.com

    SvaraRadera