tisdag 5 juni 2012

Tisdag

Härliga tisdag..

Har varit på arbetsförmedlingen och träffar en sjukgymnast.
Kanske inte första stället man tänker på när man ska prata med en sjukgymnast men han ville se om han kunde hjälpa mig på nått sätt. :)
skönt att äntligen träffa lite människor som bryr sig om min hälsa istället för mycket mycket det kostar att bry sig..

Han ska hjälpa mig och prata lite vett i de läkare som jag har träffat och kommer träffa. ;)

Sen kanske jag kan ta tag i allt vad försäkringar heter när jag fått lite krafter tillbaka. :)

Det har ju varit en ganska stor cirkus med alla försäkringsbolag om man säger så.. Rätt tråkigt tycker jag när man ändå förväntar sig att få den hjälp som man förtjänar.

Men de vill bara avsluta allt så fort som möjligt innan det är fastställt hur "sjuk" jag egentligen är.

Jaja.

Nu ska jag kika lite på tv och sen ska jag sy på Mammas klänning. :)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar