lördag 9 juni 2012

Åh underbara dag!

Jag var ute i Hillared idag och red på en av Islandshästarna! :D ihihi!

De är så himla mysiga!

De är 3 år och idag var det andra gången de hade träns på sig och första gången någon satt på ryggen och "styrde" med tyglarna. :)

De har aldrig prövat sadel än så det blev utan. :)

Helt fantastiskt hur lugna och hur lätt de lär sig. :)

Vi övade start och stopp idag och gå från sida till sida på vägen. :)

Jag är helt salig över hur duktiga de var! :)

Jag hade nästan räknat med att flyga av iallafall en gång, men jag var inte ens nära någon gång! :)

Han tog bara ett liten skutt när han blev rädd för ett annat djur, men jag klarade det. :)

Lite stolt är jag allt! :D

Blir nog en tur till i veckan. :)

Åh..

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar