tisdag 28 december 2010

Flytt - Vänner - Allt !

Hej mina Kära vänner och ovänner för den delen!
Alla som är intresserade av mitt liv är så välkomna så! :)

Jag och Robert har äntligen fått en lägenhet på Trandared i Borås och vi flyttar in redan den 1 februari!
Redan idag ska vi träffa vår bovärd och välja ut nya tapeter och golv för att det ska bli precis som vi vill ha det! Det är så himla kul att få göra om och fixa i vår egen lägenhet, Min och Roberts - Roberts och Min.

Vi har dessutom köpt ny tv massa möbler och ska beställa ett matsalsbord ifrån Chilli idag, spännande. Jag är helt till mig.
Nog om det, kommer tjata en massa om det framöver så jag tror inte ni behöver oroa er om att ni inte kommer veta vad som händer ! :)
Sen kommer det dessutom bli en kanonfest när vi flyttar in, så alla våra närmaste vänner kan boka in andra eller tredje helgen i februari för då smäller det! (:

Nej nu är det dags att bege mig in till Borås för att möta upp Joanna för lite shopping idag igen! 

Vi hörs snart igen!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar