söndag 5 augusti 2012

HejHallå!

Lyser med min frånvaro som vanligt. ;)

Dåligt!

Men så är det när man har fullt upp!

Håller på att bygga lite möbler till huset bland annat och jobbar en massa och grejar med annat och tänket och och och..

Det tar aldrig slut!

Men äntligen ska jag få greja och få ut någonting för det! :D

Allt jag gör nu kommer bli vårt! :)

Det känns så himla kul att äntligen flytta till hus! :)
Jag vet inte hur många hur som vi har kikat på och varit och tittat på, men nu äntligen hittade vi ett toppen hus och la bud och fick det! :D

.....

Större delen av dagen idag har jag suttit vit datorn och letat efter renoveringsbloggar.. Finns hur många som helst. :)

Blir så himla inspirerad av allt! :)

Känns skitjobbigt att vi inte får tillträde innan den 20e!

Men det kanske är tur det med så vi hinner packa lite i lägenheten. :)

Jaja..

Nu ska jag försöka sova.. Lycka till men min hjärna..

Vi hörs väl snart igen, hoppas jag. ;)

Ta hand om er! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar