måndag 9 juli 2012

Helgen

Vilken trevlig helg detta har varit! :)

Fredags minns jag inte vad vi gjorde med det var säkert någonting bra. :P

Sen på lördagen så åkte vi till Liseberg på kvällen och käkade god mat. :)
Efter det gick vi till bilen och checkade in på vårt "hotell". Hehe
Gick förvånansvärt bra att sova i bilen faktiskt. ;)

Sen igår så var vi på Liseberg igen. Fat då orkade vi inte så länge så vi åkte hem igen vid 3 tiden ungefär. :)

Jag vann en massa! :D hehe fast inte det som jag helst egentligen ville vinna. :(
Bättre lycka nästa gång!

Senare på kvällen så gav jag mig ut en sväng på Molly. Skönt att rida på en "riktigt" häst ibland. :)
Efter det så tog vi en tur med islandshästarna och lät dem bada! :D hur mysigt som helst! :D

Jag var helt häst-hög igår när jag skulle lägga mig. :P

Dessutom så sprang jag på mamma vid två tillfällen med och det är inte så dumt det heller. ;D

Jag var bra trött igår när jag skulle sova och kom inte ur sängen innan 11 idag. Hehe

In i duschen och sen ringde Martin från jobbet och ville att jag skulle hoppa in och jobba så det var bara att slänga på mig kläder och ge mig iväg. :)

Jaja nu får jag vila lite och sen ska jag iväg och jobba efter 4 någon gång igen. :)

Ska försöka bli bättre på att uppdatera lite oftare igen, men jag har så mycket att göra hela tiden. /:

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar